Beautiful Disaster

I will never stop at the same place twice.
I will always look into your eyes twice.
I will always give you another chance.
If you give me everything I need.
I wont change you. I wont change.
We are everything.
We will be everything. 

You're just my beautiful disaster.
Together we are.


Idag var jag med om en knepig sak, när jag skulle kolla mammas schema gick jag lite stressigt förbi tre killar som började säga massa knepiga saker såsom; "Är de hon du gilla?" och "wooooo hon är snyyyygg"

Snacka om pinsamt!


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAAHAHAH, så sa de när jag gick förbi med! Psykologiskt test någon?

2009-09-24 @ 21:59:04
URL: http://sholiaaa.blogg.se/
Postat av: Beiis

Kanske, eller så är vi bara snyggast ;D

2009-09-25 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0