Hallå, vi har faktiskt haft lov i en vecka nu?

Kära EP08

Jag tänkte ge er lite vad vissa har frågat efter.. lite snaskigt om mitt liv.
OJDÅ!

Idag har jag haft en asbra dag (igen). Hela lovet har varit fantastiskt!
Men gnäll och tjöt från föräldrarnas håll drar jag iväg för andra gången till Göteborg. Denna gången för att träffa pappa min och checka ut utbyggnaden av Frölunda Torg. 20 nya butiker och vet ni vad det gör Frölunda Torg till? Större än Knalleland. När ska folk förstå att jag föddes för att spendera pengar och glutta i affärer?

En rolig sak ändå, (EP08, tolka det som ni vill) jag träffade Gunnar i tisdags på föreläsningen som var asbra och vad gör jag inte på torsdagen då? Jo springer på Gunnar på IKEA i Bäckebol av alla ställen! Jippie nu fick jag mer ångest inför FöretagsEkonomiprovet. Satan! Så idag har jag varit duktig och först träffat Martin en snabbis.. Emma vill du ha info så får du la fråååååååga!
Sen åkte jag med mamma hem, städade och nu har jag pluggat. (y)

Jag längtar till på måndag, hatar att vara hemma hela tiden och inte göra någonting. Även om jag kört bil idag så finns det inget att göra. By the way; Jag ska baka cup cakes med nytt recept innan helgen är slut. Dessa innehåller bland annat vaniljyoghurt och kakao. Det blir nog nice, eller vad tror ni? (Nej jag kommer inte baka så jag kan ta med på måndag även om mer än halva klassen skulle behöva ha en sockerkick då.

Nej nu vill jag ha en modetidning eller något annat att läsa och inte företagsekonomiboken.



Kommentarer
Postat av: en muffinssugen ep08are

Men beiis vi väntar verkligen på ett par nybakta cup cakes som medkommer till skolan någon dag! ;)

2009-11-05 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0