På resa från skogen till Frölunda Torg..

Beskrivning saknas

Beskrivning saknas.



Jag är för tillfället i Göteborg. Har nyss sett nya Förlunda torg och kan inte vänta förrns Gina öppnar eller när jag kan gå in och titta på deras makalöst stora MQ. Jag säger bara en sak, shopping is simply the best!

Dessutom fick jag lite boosting av månadens kassa med fritidskort och 250 kr från pappa som konpensation för hälften av kortet. Som dessutom gäller till 6 februari. *lycka*

Men nu ska jag kila, jag hör nog av mig ikväll eller imorgon. Ska troligen baka imorgon och plugga röven av mig. Inte bokstavligt talat men nästan. sen måste jag säga att Frölunda Torgs nya café Cappuccino. Hyffsat mysigt, gott kaffe och stor fika. Dock missade jag vad det hela kostade då jag blev bjuden.

Samtidigt ska jag dissa SJ's hemsida som inte visar när alla tåg/bussar går mellan Borås och Göteborg. Jag åkte in med 10-bussen hemifrån och skulle enligt planerna vänta 45 minuter så jag tog det lugnt till jag såg folk gå ut med brådska på andra sidan centralstationen och inser att tåget ska till Göteborg. Men jag hann med i alla fall vilket gjorde mig glad innan jag åkte hem med den sämsta spårvagnsföraren som existerar i hela Göteborg. Hackigt och jobbigt att åka.. usch ja! 

Får se hur jag tar mig hem ikväll, det ska bli skönt att åka hem sen efter ännu en heldag i Göteborg under detta lovet.


Tänkte jag skulle köra en kort review av gårdagens Idol.
FY FAN VA DE ÄR BRA!
(fast det hade varit kul att se Nicklas köra Las Vegas-tema)

Nuuuu ska jag gå. Punkt slut.

Jag borde hålla föredrag om att julen faktiskt inte är kommen än. Det är INTE jul!
Fattar ni? Ni kommer ju spy på julmust efter nyår och vid påsk. Ni kommer spy på julskinka på julafton.
Ni kommer hata julen. Efter julafton utan paket men allt annat i två månader. 1/6 år.

Och alla butiker.. ni får inte fler kunder för ni säljer julpynt i oktober. Just as you know.
Alla som inte är i akut behov (vilket är kundgruppen mellan 22 och 30) så handlar alla det i mellandagsrean!
Bu på er!

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0