Min vardag, mitt liv

Jag är här ensam igen
Säger hejdå
Säger förväl

Det finns inget rätt
Det finns inget fel

Men vad jag än gör så märker jag det
Det som inte får hända händer
Som om väggarna skulle tryckas mot varandra
Som om i den situationen en låst dörr

Den hindrar mig från att nå mig själv
Som om jag stod på båda sidorna av dörren
Ytan att vara på blir mindre och mindre
Jag kommer inte ut
Jag oroar mig för framtiden

Så kommer någon och knackar på min dörr
Jag är där inne men jag är inte där

Jag känner mig instängd men ändå fri
Känner mig främmande men ändå bekant
Det finns så mycket jag inte vet

Oh, om jag bara visste hur.
Om jag bara visste när.
Om jag bara visste varför.

Jag säger förväl. Jag säger samtidigt hej.
Det här är mitt liv och min vardag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför alltid så deppig?

2009-10-23 @ 23:25:46
Postat av: Beiis

Det är inte alltid deppiga saker jag skriver om men just nu har jag inte varit lycklig..

2009-10-24 @ 15:55:40
Postat av: Anonym

ta en whisky så löser det sig beatriese

2009-10-25 @ 01:56:58
Postat av: Beiis

Om du nämner ditt namn så kanske jag blir lyckligare.. Och sen tycker inte jag det är kul att dricka alkohol!

2009-10-25 @ 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0