Frågestund med klass EP08

Den här frågestunden har tagit form idag då mina väldigt nyfikna klasskompisar har kommit på ett nytt ämne jag ska blogga om, MIG SJÄLV. Eller mer mig och alla mina killar (killkompisar ofc, men det tror inte de)

What ever, jag har gjort ett urval vilket jag kommer få skit för imorgon men ni ska ju vara glada att ni får svar på vissa saker.  Eftersom den här frågestunden handlar om två killar låter jag nuvarande kallas y och dåvarande x.

Vilken är din favoritmaträtt?
Det vilar mellan två, den ena är majskycklig, rotfrukter och apelsin-yoghurt och den andra är pasta, kyckling och svampstyvning gratinerat i ugn med tomat och ost ovanpå ^^
(Ida, vill du veta mer, terra mig i skolan haha och då får tillbaka frågan, vad är din favoriträtt?)

Är du kär i y?
Nej det är svårt att vara kär i någon man inte känner speciellt väl.

Hur går det med x?
Det går bättre utan än med x  :O

Vem föredrar jag; x eller y?
x under den tiden, y vet jag inte.

Visste du att y tycker du är skitsnygg?
Källan är säkert Joakim, litar jag på honom? Dvs nej och jag tror inte det heller.

Vad vill du bli när du blir stor?
Rik på erfarenhet och jag vill ha tid att ha tid. (Analysera den filosofiskt...haha)

Vad är din högsta önskan just nu?
Det var svårt.. en av de högre är nog att bli lycklig och tillfreds med mitt liv.

5 snabba

Borås eller Göteborg
Fjortis eller emo
Hemmakväll
eller fest
Player eller fast förhållande (motivering: om jag blir kär vill säga..annars äre alltid kul att flörta)
Rosa eller brun




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack anonym för att du förstörde mystiken i det hela... glädjedödare.

2009-10-15 @ 20:17:20
Postat av: Funderare?

Undrar vad som hände med dem lite mer intressanta frågorna...?

2009-10-15 @ 20:19:09
Postat av: Beiis

Vilka frågor då? :O

2009-10-15 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0