bara för dig.

3.

Ibland är någonstans mellan ofta och sällan ellerhur?
Blondett är någonstans mellan blondin och brunett ellerhur?
Lagom är någonstans mellan för mycket och för lite ellerhur?
Kalasdricka är någonting mellan hallonsoda och fruktsoda ellerhur?

Men var går gränsen?
Hur många fler träd innehåller en skog än en dunge?
På vilken centimeter går man från att vara kort till lång?
Var går gränsen mellan kär och förälskad eller inte kär?
Hur vet man vem som är söt och inte?

Nästan, lagom, ibland, vadå?

Jag kommer nog aldrig få svar på dessa frågor.
Och varför undrar jag när man vet när det är lagom?

Så hela världen, jämför er med alla andra och allting med världen!
Då lär ni inte gå lika fundersamma som jag går nu.

Byebye nu ska jag bjuda på en låt och sen in i duschen!




Motivation varför den här låten passar bäst idag:
BOYS BOYS BOYS? HALLÅÅ? (a)
I love'em :D



PS. Frågan lyder; Ska jag börja med ovanstående "logga" igen? Och gillar ni headern?
oops.. blev visst två tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0