Vad jag inser att jag behöver är;

En pojkvän som inte är rädd för spindlar eller andra läskiga djur.
En pojkvän som kan stötta mig i svåra situationer.
En pojkvän som inser att jag behöver hjälp att skruva i en glödlampa när jag säger det.
En pojkvän som tycker om mig även om jag inte alltid tycker om honom.
En pojkvän som förstår mig.
En pojkvän som kommer ihåg saker som jag behöver komma ihåg men glömt.
En pojkvän som är bäst på alla vis. Söt och snäll.
En pojkvän som tycker om att titta på film tillsammans med mig även om jag är superrädd eller berörd.
En pojkvän som kan svara på mina dumma frågor och lyssna på mina dumma svar.
En pojkvän som kan laga mat och tycker om det.
En pojkvän som tycker jag är fin när jag är nyvaken.
En pojkvän som är så bra existerar inte.

Det är så svårt :|

Alla kriterier ligger på den som jag kommer eventuellt flytta ihop med när jag flyttar hemifrån.
Illa, illa.

Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

hahah xD aa bra lista du fått ihop dära! ja kan la bara önska dig elr rättare sagt killen all lycka till!! ;D hoppas du hare bra, flygande kramar till dig sötis! ;)

2009-11-29 @ 20:36:13
Postat av: Beiis

Haha, tack! ;)

Kraaam <3

2009-11-30 @ 13:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0