Live free and die hard

Fredag den 13e.

Som jag sagt innan, idag har jag inte haft mer otur än annars.

Edit:

Det här inlägget är tillägnat mina kära klasskamrater, Joakim och Alexander.
Ovanligt nog så ska jag inte gnälla på att de beter sig som skunkar men helt.
Barnsliga, omkringspringande knäppgökar. De sprider en viss (negativ) känsla till alla som är runt omkring.

De ska nu skapa en blogg om mig,det är ju eh inte bra. Eller?
Efter förhandlande har de fått mitt accepterande.

Joakim är allmänt knäpp men det vet ni ju redan och han med förhoppningsvis.
Han har precis lagt in massa snuskiga ord på min mobil och jag hoppas för deras skull att de sköter sig.
Jag kan iaf ta tillbaka deras publicerade inlägg om jag vill. Det känns bra.


Do what you like to do and ignore the rest.
Live free and die hard.


PS. Vill ni ha mer innehåll så får ni vänta till ikväll. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0