Everything is dizzy right now

Okej jag menade inte allvar med att jag inte har något att skriva om. För det har jag, frågan är om jag vill att ni ska veta.. ;)

Min helg började i fredags kl 8:00, då var jag hemma efter en hemsk upplevelse i skolan. Usch och fy. Trodde ju jag blivit magsjuk men icke! Pigg och kry som en nötkärna har jag varit efter dess. Men jag säger inte att min fredag inte var bra, jag fick se två filmer (gamla favoriten "The Notebook" och nya "The Proposal") och tänka en massa samtidigt som jag sov mig igenom halva dagen.

Både lördag och söndag var helt avslappnade, konstigt med tanke på att jag har läst 11 av nästan 300 sidor i min engelskabok men det löser sig. Jag är ju ledig imorgon! Tänk er en stor kopp te, en bra bok och vara ensam hemma? Kan det bli bättre?

Mja det kan det faktiskt, hade jag sluppit sitta här halv 8 till 10 ensam utan att kunna göra någon nytta i stort sett förutom att blogga och oroa mig inför eftermiddagen så hade det varit bra. Jag ska nämligen ta dos nummer två av vaccinet mot svininfluensan. Sist höll jag på att svimma men nu vet jag inte ens om jag borde ta en dos till. Allt är så himla rörigt. Jag förstår ingenting om vem som ska ta hit och vem m inte ska ta dit. Jobbigt media, ni är jobbiga!

Nja nu ska jag flytta mig från datorn ut på bänken vid mitt skåp. Läsa min bok och äta frukost :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0