Make tea, not war

Tänk vad världen hade varit bra då?!?

Jag har äntligen kurerat mig med, känner mig iofs inte hungrig utan mest illamående men det går nog över snart. Jag förstår verkligen inte mig på mig själv. Mår illa och är allmänt dizzy..

Men jag måste bara säga hur mycket jag älskar te!
Nästan alla smaker och jag har inte tyckt om te tidigare.
Helt insane! Jag tänkte lägga in lite bilder för det är ju liiiite roligare att läsa då. Men jag hittade denna bilden vid en random sökning på google. Budskapet var så bra!



Nej nu ska det inte bli mer bloggande om oviktigt.
Jag vet inte riktigt vad som annars händer.

Inspirera mig!!!
(!!!=Jag menar allvar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0