You turn my world upside down

You turn my world
You flip it upside down


Tiffany, du är helt makalöst bra! =D
Känns som jag känt dig i evigheter. A new friendship I like!

Vår skrattattack bör dokumenteras så hej tjohej här börjar vi!
För att inte personen som fick oss till dessa associationer så får hon om hon vill be mig opublicera detta inlägget vilket jag inte hoppas hon gör men ändå. Hennes namn nämns inte.

Men jag satt tillsammans med Tiffany i workshopen och kom på villotaknar mitt i pluggeriet!
Vederbörande tycker om lax och tycker mindre om snabbmat.
Bara för snabbmaten är så hurtig?
Tänk er att snabbmaten kryper ut ur kylskåpet på natten, upp till x säng och tar med henne till badkaret där simmar laxarna och bara blubb, blubb, blubb!

Jag tror jag dog där ett tag. Tiffany, du är världsbäst! :)
Imorgon slutar vi två, sjukt gött!

Thank you for a lovely day!


Kommentarer
Postat av: Tifffany (;

hahah aa den stunden e oförglömlig=D höhö!;) harre grymmens, vi synes! =)

2009-11-05 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0