Om det inte vore för mig hade jag haft dig

Igår var ni 22 läsare och det gör mig väldigt glad!


Hade det inte varit för mig hade jag haft dig, jag saknar det och ångrar det.
Försök efter försök, misslyckande efter misslyckande.
Jag vill bara ha dig tillbaka.
Ha dig här brevid och inte bara i mitt hjärta.
Idag, en dag av solskensbrist och förvirrade tankar

Nu sitter jag i skolan, workshop mer bestämt och gör ingenting. Har bara EN lektion idag som börjar 10:15 och slutar 12:10. Ni måste erkänna att det är en go start på etappen innan jul? Dock är det inte lika kul att ha företagsekonomiprov imorgon...

Jag har äntligen bestämt mig för ett ämne jag ska fördjupa mig i psykologin, det blir sorgearbete även om det ligger mig nära om hjärtat. Jag vill ju veta hur jag har reagerat de senaste 15 månaderna. Varför jag har så svårt att släppa någon nära inpå. Det här kommer antingen göra mig stark eller svag men jag måste göra det, jag vill jag vill inte.

Jag måste visa er lite coola detaljer sen ikväll, även om jag måste plugga. Det är nu ni ska säga ååh, vad roligt!
Bara så ni vet. 

  Jag hoppas på att springa på Krille idag så vi kan byta musik, 
  jag behöver verkligen ny musik på min ipod.   
                      



Men vad ska jag göra i en timme till? Jag tänkte göra en lista om vad jag verkligen inte tycker om just nu, det andra november år 2009. Men sen får jag väl visa vad jag tycker om också.

Det jag INTE tycker om:

- Jul överallt.. bläää
- Grått väder
- Vädret allmänt..
- Ekonomiprov imorgon
- Telia (har jag någonsin tyckt om den butiken?)
- Mitt stegrande alarm på mobilen, någon som kan hjälpa mig att fixa det? (Har sony e. K610i)
- Lågt blodtryck
- Min knapra utbud kläder..
- Ånga, speciellt varm sådan.. finns det kall ånga? hmm..
- Gårdagens fotbollsmatch

Det jag tycker om:

- Jag fyller 18 om exakt 150 dagar eller fem månader idag! =D
- Mitt fritidskort! *happyface*
- Min plånbok bara för den inte är tomOnly - Gape Knit Cardigan
- Min nya rosa plastmapp 
- Två inställda lektioner idag
- Det vill säga jag börjar 10:15 och slutar 12.10 ;)
- Krille, mhaha!
- Svart nagellack med glitter (a)
- Siffran 89
- Min ipod
- Livet allmänt
- BOYS! tihi
- Queen <3
- Den tröjan -->

 
(Nelly.com)



Så om någon ser det här och vill fika med mig idag innan klockan fyra och efter klockan tolv är jag uppåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0