Vandring idag

Tjingeling, idag ska vi vandra.

Vi slipper iaf hela torsdagen, inte för man kan skippa en hel dag men ni förstår!
Efteråt ska jag till Bea och plugga historia, det ska bli skoj! =)

En sak som däremot INTE är okej är att jag fått en vagel, det känns som halva ögat är svullet och det skaver på ög-helvetet varje gång jag blinkar. Men jag ska inte gnälla, jag har haft en värre vagel då jag inte kunde öppna ögat. USCH!

En annan sak som inte heller är okej är att min ena hörlur har sprängts eller något, det krasar i den när jag lyssnar på musik. Skit också! Så i helgen blir det nya hörlurar på inköpslistan och jag ska väll försöka fjäska till mig lite pengar i förväg av studiemedlet eller att någon av mina föräldrar skänker en slant. Jag har fått lite mardrömmar om att ha enorma skulder mot mina föräldrar så som några i min klass har, jag nämner inte vilka men det är hutlöst mycket pengar. Men de ska ju självklart uppleva saker om de får, mina föräldrar skulle inte låna mig pengar eller låta mig åka utomlands med mina kompisar. Det är ju hur löjligt som helst, jag klarar mig själv och gör jag inte det så frågar jag.

Men föräldrar är alltid föräldrar och de ligger en varmt om hjärtat.

Så jag slutar med AJ MITT ÖGA GÖR ONT!

Nu ska jag snart dra till södra torget för att hitta någon jag känner och hitta bussen.
Nu är det vår, dock en regning om man bor i Borås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0