Proactiv Solution ger jag en tumme upp på!

Jag får be om ursäkt att jag inte varit speciellt aktiv om mitt liv och vad som händer just nu och det kommer jag inte bli heller, bara så ni vet om det. Jag trovs med 'dikterna' riktigt bra! Så mycket enklare att förmedla vad man känner, så om ni vill veta något om var jag står så kan ni ju läsa och analysera budskapet (en känsla) i varje dikt så vet ni precis hur jag mår! Eller så frågar ni mig! =)

Men jag tänkte just nu göra något jag aldrig gjort innan, rekomendera en produkt.

Nämligen Proactiv Solution!


Jag har investerat i en hudvårds-serie för 399 kr / 60 dagar
Visst är det ganska mycket pengar men för en dryg rengöringskräm, toner, dag och natt - lotion, mask och spot treatment är det ungefär så mycket man får lägga ut för en full serie av annat märke. Jag hämtade den i onsdags eftermiddag och tvättade mig på kvällen och igår två gånger och idag behöver jag inte ha foundation! Att reducera mina små-finnar och plitor på mindre än två dagar är helt otroligt. Jag är väldigt imonerad och väntar nu tills huden läker sen de sår jag fick innan jag började med proactiv.

Min hur var innan;
- Torr, fnasig
- Röd
- Finnig
- Fläckig
- Fet
- Stressad


Nu är den;
 - Baby-mjuk 
 - Återfuktad
 - Jämn nyans i hela ansiktet
 - Full med lyster
 - Ren
 - Avslappnad


Jag trodde aldrig mitt självförtroende skulle höjas såpass mycket av bättre hy på två dagar, det är som sagt helt otroligt! Det känns nästan som i en dröm.. Även mina kompisar sa att de såg skillnad på min hy redan igår i skolan och idag har jag tagit bort mitt annars täckande lager foundation. Med en rengöringstvätt med små små korn i filar det bort och masserar mitt ansikte i en två minuter (JAG FÅR TID FÖR MIG SJÄLV!!) sedan toner som tar två minuter att torka helt och sen lotion på det och masken har man i  tio minuter två till tre gånger i veckan. Jag får massa tid för mig själv och det får mig att slappna av en liten bit extra. Det behövs!

Så ni kanske förstår att jag är nöjd? Det bästa är endå att man får pengarna tillbaka om man inte är nöjd även om behållarna är tomma.. Men jag är nöjd och kommer fortsätta prenumerera på självförtroende-paketet!

Tack mamma för du betalade och kom på idén! =)

Så jag måste rekomendera det!
Bilder kommer om en vecka på det nya jag när alla sår har läkt!
(och kanske en ny header


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0