Självständighet

Hej allihopa! (typ en eller två som verkligen läser sånt här trams)

Idag har jag varti extremt duktig och pluggat spanska i en och en halv timme så nu är jag inte riktigt färdig men jag är värd några omgångar av tetris. Jag är inte såååååå dålig som ni tror.


















Okej, kanske.. Men sch, säg inte att jag sagt något! Det får bli våran hemlighet.













Men iaf, jag tycker nog att mitt liv lunkar på och det går alldeles för fort. Jag vill ta vara på tiden och alla små ögonblick för att kunna vara. Det är mitt tips till er, tveka aldrig utan gör det som känns rätt inom dig. Var dig själv och strunta i andra sålänge du fortfarande bryr dig om dina nära. Vi är alla varandras nära och jag bryr mig om dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0