Primavera Anticipada

Heeej!

Nu har jag 20 minuter att fördriva här på min blogg. Inställt språk och nästa lektion som börjar 9:15. Dessutom får Ida något att läsa så jag fördriver även hennes tid, lalalala! =D

Jag tänkte bara säga att 'Primavera Anticipada' med Laura Pausini och James Blunt. James Blunt??
Ja det är faktiskt han, jag blev själv chockad när jag sökte efter den på youtube och det stod att låten var med Laura Pausini.. det visste jag men inte vem som gjorde den underbara manliga rösten.

Den är lagom på alla vis, helt underbar! Jag är helt i trans, jag kan inte sluta lyssna på den!!
Så nu får ni den med, varsågoda!



Jag tänkte skriva om något annat från början, men det blev en liten "Jag klarar mig inte utan"-upplevelse.
I hope you don't mind!

Dessutom blir det Göteborg på fredag till lördag om det funkar för min låtsasmamma, ska förhoppningsvis träffa Robin en liten stund men huvudsaken är att jag ska träffa Alice och Tobias. Mina småsyskon <3

Tills nästa inlägg som lär bli senare idag eller imorgon senast, ha det underbart.
Ni är värda allt och lite till, var och en av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0