Nyklippt, solkysst och full av känslor

Jag sitter här i Tynnered, Frölunda, Göteborg, Västra Götaland, Sverige, Europa, Jorden, Vintergatan, Universum och ska snart äta tårta även om jag inte tål den så vill jag ha.. Jag har trots allt gjort den själv.

Jag är uttråkad och ska snart iväg vid typ halv fyra å fika med Fannie, det var ju år och dar sedan vi sågs sist! Sen hem till Borås igen, ouch jag kommer sakna staden tills vi ses igen. Jag tänkte skriva lite om saknad eftersom det är en stor del i våra liv sen får vi se hur det mynnar ut.

Saknad, saknad, saknad.
Äh världen är för negativ, det ska jag inte vara!
Man ska vara glad om man saknar någon, det är ett tydligt bevis av många på omtanke och kärlek.
Omtanke och kärlek kretsar runt i världen men inte i ren form, man är alltid avundsjuk på någon man tycker är snyggare, smartare och bättre. Men alla är ju lika bra.

Nu ska jag kila, alla är ju lika bra! <3
Trots att jag är nyklippt, solkysst och full av känslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0