Nationellt prov

Nu vart jag klar med första delen av Nationella i matte och aspekt-uppgiften.
Det var inte speciellt svårt tycker jag. Bara en timme sen vi började men ändå. =D

Nu äter jag min andra frukost för att klara mig till lunch då jag ska käka Thai med brudarna i klassen som ett litet firande av Lotta och Linns namnsdagar igår och idag. Myspys ju!

Annars den här veckan blev jag lite chockad igår när Adam kom fram med sin kamera i matsalen och skulle ta kort på mig, hoppas verkligen han inte fick något kort eftersom jag vejade ganska fort. Snart ska jag göra företagsekonomi-läxan vi har till nästa lektion vid 10:15 vilket är ganska segt men det är inte mycket, wiihu! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0