Falska leenden och ett tomt skratt..

.. lurar många.


Jag är så inaktiv i mitt liv, det är tur jag har så jag kan skriva ut mina känslor.
Känslor som annars skulle äta upp mig inifrån.
På insidan är det tomt, mörkt och kallt.
Med ett falskt leende och ett tomt skratt är det lätt att luras.
Som ett tomt skal där allt kretsar om andra.
Det tomma skrattet ekar och vänder sig mot mig.
Mitt falska leende och mitt tomma skratt lurar mig och alla andra.
Jag vet om det men blundar för sanningen.
Tårarna som faller vet jag är äkta, kölden inombords och gnistorna i mina ögon är borta.
Livet är inte alltid en fest.
Förlåt att jag är så inaktiv i mitt liv, men jag lever här på min blogg.
Där ingen ser om jag är ledsen, där ingen ser att det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0