I skolan, ännu en morgon!

Nu är jag i skolan, har sovit ungefär två timmar i natt så jag är helt stissig!
Men jag har varit ledig både måndag och tisdag så det går nog jämnt upp för jag har sovit till 12 båda dagarna! Vilket var jätteskönt.. hihi

Nu längtar jag till framtiden!

Men tillbaka till nuet; Jag fryser och svettas omvartannat och är helt yr och nu kom jag och tänka på det här lilla incidenten mellan mig och Lars från i höstas.. Jag bör väll nämna att jag kunde allt annat om stan som mina klasskompisar undrade om olika saker och byggnader i Göteborg..

- Vad heter den här statyn nu fröken Johansson?
- Ehh.. (kommer inte ihåg)
- KOPPARMERRA!

Såååå pinsamt, jag kommer ju från Göteborg och jag kom inte på vad kopparmerra hette!
Det hände när jag var i Göteborg med Lars och EP08 när jag precis hade börjat x)

Men iaf, två timmars sömn och illamående är toppen för vi har bara en lektion, jättehärligt!
Dessutom har jag gjort min svenska-redovisning så idag är allting prima, när jag kommer hem däremot måste jag plugga, det ska bli politiska ideologier, företagsekonomi, filosofi och spanska!
Så om ni vill nå mig får ni smsa mig =)

Igår laddade jag hem ett sjukt bra program som heter Photo Frame Studio där man kan skapa bild-kollage (stavning?) med vilka bilder som helst genom drag-and-drop-funktionen! Superduperbra, nu ska jag bara lära mig hur programmet fungerar med!

Jag avslutar det här inlägget med en liten dikt eller något;

Du omsluter mig och gör mig hel
När ingenting fungerar och man bara vill ge upp
Så omsluter du mig och gör mig hel

När vinden vinar runt husets knutar, finns du där
När jag bara vill försvinna, finns du där
När sorgen blir för stor, finns du där
När lyckan blir till, finns du där

Jag är så glad att du alltid finns där för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0