Usch!

Hej allihopa som är så underbara som läser min blogg, hade i lördags 12 läsare vilket var mitt tidigare rekord =)

Just nu vill jag vara lite negativ och jag säger två saker;

  • Killar är svin!
  • Jag orkar inte mer!

Jag är trött på att alltid behöva vara glad, ingen fattar att jag inte alltid är det utan folk är så blåögda och tror att jag inte är duktig på att spela positiv och glad! Jag är gladare än vad jag egentligen är. Och jag vill inte ändrå på mig och bli en tjurig ragata utanjag vill vara glad. Men för att citera en god vän så säger jag att världen vore så mycket bättre om den inte vore fylld med idioter. Idioter som sårar, idioter som bara är bra på en sak, att vara en idiot!

I'm hot and cold at the same time, just like ice on fire!

I need something new, something I can do what ever I wanna do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0