Igår, bästa festen ever! =D

Igår var jag ju hos Anna (och är det fortfarande haha!) men så var det massa tjejer här på födelsedagskalas och det var såååååå roligt! Men lite missförstånd med slaka ballonger som inte gick att få upp till ballonger som sprack för den inte klarade av mer var ju roligt blandat med skitsnack om det svaga könet (citat från Aurora).

Jag började som sagt med att ta bussen till sjöbo och Annas mamma hämtade mig på busshållplatsen sen pratade jag med hennes söta lillebror Robin (inte för att Pontus inte är söt hihi) och sen fick jag sova en timme ungefär, urskönt!

Sen började det droppa in lite pratglada flickor vid fem och det hela höll på till halv ett ungefär och Anna och jag somnade så sött vid två! Anna är ju såååååååååå bra och jag vet att alla håller med mig =D

Så utan alkohol hade vi urskoj, skrattade och skrålade så det tjöt jag och nötterna! (Och Curry.. hon är väll inte en nöt utan en krydda!) Vi hade allsång till Abba och kåta maja och presenter så det stog högan sky, jag hade köpt ett lakan där det stod "I have a dream.." som en av Annas favvolåtar heter och ett personligt armband med ett hjärta på av mig! =)
Hon fick även en bok som heter "Raggningsrepliker som funkar och de som inte gör det" och det hafde vi roligt åt igår, höga på stämningen och fulla av skratt! =)


Så nu blire väll en avslutning på det här inlägget och jag är ju glad att kvällen blev så bra och jag fått några nya kontakter!

Ni är som diamanter, skinande och underbara! <3

Kommentarer
Postat av: curry :D

HAHAH en NÖT :O Din lilla mört:O I äm a spice :D (a)

2009-03-07 @ 13:44:01
URL: http://curryzz.blogspot.com
Postat av: Anna

Hehe, det är roligt att läsa att du tyckte om de som var där :)

detta måste vi göra om xD

2009-03-11 @ 16:48:34
URL: http://annacarlen.blogspot.com
Postat av: Beiis

Curry; you I'm hot ;)



Anna; hihi det ska vi med :D

2009-03-11 @ 17:13:16
Postat av: Beiis

you know I'm hot*

2009-03-11 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0