*Vi har allt att vinna*

Som att bygga en mur av stenar för att slippa allt som stör
När det enda vi gör är skrattar och bråkar för utan dig är det tråkigt att vara
Utan ditt sällskap kan dagen lika gärna vara
Flyga förbi i ett svep i sängen men varje dag är jag där
Jobbar, sliter och skrattar åt dig

Som att bygga en hög utav högar
Som att försöka blåsa bort regnet

Att sommaren kan bli bra är inget tvivel
Men för mig regnar det i tusen dar utan det
Det jag inte vill vara utan

Så när sommarsolen lyser och värmen steker på
Är det inomhus jag befinner mig och du likaså
I nästan två veckor framåt ska det bara vara vi
När solen steker på och ni blir till vi i ett

Så inget "Godmorgon" framåt lunch
Nu statsar vi järnet och ger allt vi har! 

Vi har inget att förlora, vi har allt att vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0