Är alla känslor varma?

Om jag någonsin kommer le igen, ler jag för dig.
Om jag någonsin kommer vara, så är jag för dig.
Om jag någonsin kommer dela något igen vill jag dela det med dig.
Om jag någonsin kommer älska igen, kommer jag älska dig.
Om jag någonsin kommer hålla fast vid något igen, så är det blomman mellan oss.

Är det verkligen ingen dröm?

Natten som kommer, kommer bli min första med öppet fönster.
Natten som var, var den sista i tårar.
Dagen som är, är unik och kommer aldrig tillbaka.
Tiden går allt för fort,
Tänka sig att jag är sjutton år och inte längre ett fan av en kille från idol.
Här vankas 80tals rock och kärlek och en gnutta av Sveriges egen Uggla.
En stor stadspatriot från Göteborg, Sveriges framsida vid havet som gränsar till Atlanten.
Men ganska dåliga geografikunskaper sussar Bea sött på kudden då hjärnan slagit av efter 21:00 varje dag.

Blond, blåögd och lycklig.
Det är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0