Tråkig morgon i skolan.. IGEN!

Hejhej, nu sitter jag här i skolan som vanligt.. Börjar inte förrns klockan är 9:45 så det är härligt. =)
Då ger det mig alldeles perfekt tid att blogga.

Igår varjag med Lina på stan en liten stund och åt jordgubbar när jag gjorde henne sällskap i några ärenden eller vad man ska säga.. (åååh så gott det var med jordgubbar, men oh det kliade)

NY LADDADE MIN IPOD UT, JAG VILL INTE MER!! usch.. jag hatar att somna med musik i öronen.

Men i alla fall så försöker jag göra den här bloggen mer och mer personlig och lägga till fler och fler känslor. Den starkaste just nu är nervositet inför dagens prov och det andra är ilska för jag inte tog med laddaren. Borde det inte finnas något enklare än en enorm laddare med sladd som bara trasslar sig? Vad vet jag?

Nej som Emma sa på facebook, nu är det slut på ursäkter för att inte plugga. Jag vet bara inte vad jag ska sitta, tror jag går ut, lalalala! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0