4/6-09 En underbar dag <3

DAGEN HAR VARIT UNDERBAR! =D

Den började med spanska-förberedelse inför muntligt nationella där jag tror jag fick G, hon sa inget annat! Och när jag inte var där satt jag med några i klassen och kom in på D-marksresan, och hur kul vi hade där och så fortsatte det. Inga fler detaljer, what happens in Denmark, stays in Denmark!

Men efter det gick vi till workshopen, as usual och satt där som ugglor innan resten av klassen kom vid halv elva efter en grymt härlig håltimme. Matten var som vanligt snabb men det var inte vilken lektion som helst utan läsårets sista! =D
Det var vi ju tvungna att fira så jag, Linn, Lotta, Lina och Bea gick till viskan och åt lunch i ett myspysigt rum, lalalala men massa skvaller och snack om de ena och de andra så var jag tvungen att gå vid kvart i två.  Självklart undrade mina nyfikna vänner vart jag skulle och när jag sa jag ska träffa en vän så blev det frågor i högt och lågt och så sa jag att jag skulle träffa Johan och fick förklara vem han är... *Suck* vad tjejer kan vara jobbiga men det mest knepiga var att alla fyra som satt kvar ville ha min plånbok för att jag skulle efter en kvart med Johan komma på att jag glömt den, ringt dom och hämtat den bara så de fick se vem han var. Efter övertalning slängde sig Linn på mig och tog den, eller inte så brutalt men nästan... Så efter ett varv på stan fick han gladligen höra denna historien och visa upp sig.

Efter jag hämtade min plånbok gick vi och satte oss på en bänk i parken och hade jättemysigt tills det började regna och tiden drog sig mot tre då jag skulle ha betygsamtal i svenska. Och Johan följde med mig och blev extremt uttittad av min klass som bergis kommer fråga mig vem han är imorgon och om mer detaljer. I alla fall var hela grejen försenad med nästan en halvtimme så vi satt där och hade det mysigt och sen kom Madden! =D

Så fick jag veta att jag kommer få VG i svenska för jag kan ju förstå en bok.. lite smått irriterande att hon inte trodde att jag kunde det. Men VG är alltid ett VG. Så glada gick vi ner till stan och så skulle Johan cykla hem.. *sakna*

Men Madden var ju kvar så vi satte oss på espresso house eftersom Madden var hungrig var jag snäll och bjöd henne på macka, hihi! Efter en 40 minuters fika cirkus kom Kenneth och skulle köra hem mig.

OCH NU HAR JAG INSETT ATT JAG INTE HAR MER ATT PLUGGA!!!!! =O

Väl hemma kunde jag gå igenom dagen och erkänna att jag är nöjd, nöjd med livet och nöjd med mig själv.

Och jag lyssnar på Shattered glass med Britney Spears, en asbra låt jag vill dela med mig av.. =)




Kommentarer
Postat av: Nicklas

Haha, ni tjejer har allt skumma idéer alltså. "Glömma plånboken" xD

2009-06-07 @ 11:29:33
URL: http://samhallsvetaren.blogg.se/
Postat av: Beiis

Jag vet, men det var inte min idé ju :O

2009-06-07 @ 15:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0