Underbara dagar igen! =D

JAG ÄLSKAR MITT LIV! =D

Jag tänkte bara säga att förra veckan så var jag ju ensam hemma, det gick väll bra? Det kan iaf alla som pratat med mig intyga! Förutom en dagstur på 1½ mil på cykel till och från bussen och ett gigantiskt blåmärke så jag har jag ju jobbat vilket är askul! Idag var även mycket roligare än alla andra dagar, Jonatan har nämligen kommit för att hålla mig sällskap i två veckor nu *glaaad*

Men i helgen så var jag och Tessa och badade och sedan såg vi på film, myspys! Även lördagen var mysig, kanske till och med lite bättre än fredagen.. Den började med att jag, Siri och Linn åkte till havet, badade och sedan hem till mig å käka sedan åkte vi till Älvrummet's gräsmatta i stan där vi låg och hade skoj och träffade massa andra. Kvällen slutade asbra framför Marilyn Manson, på bron's räcke för min del.. det hade varit läskigt om jag inbte hade Marcus stöttande arm om mig men det gick ju det med. HAHA! 

IDAG är det måndag den 29e juni, jag lyssnar på Om med Niklas Strömstedt och tänkter på dagen.. det var ganska kul när jag hittade en plastbit där den inte skulle hamnat om man säger så.. Det är Jonatans fel! Men han hjälpte mig och tejpa plastpåsar vilket ska bli vår nya sport *skoj* Men efter en rolig dag så är man trött. Men imorgon blire ännu mera röj på jobbet, oooh vad skoj det är! =D Two more weeks, I'll survive, I will survive yeeeah-eeeh (8)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0