Onsdag på Stema Screen, i produktionshallen =)

Innan jag ska somna nu tänkte jag säga att jag har haft ännu en rolig dag på Stema. 

Jag var där en halvtimme innan jag började egentligen och blev lite "kollad-snett" på. Både Anders och Daniel tittade ett par gånger på mig och på armbandsuret för att sen förvånat se på mig och på klockan på väggen. Men jag, lika glad som varje morgon klockan halv sju satte igång och sortera soptunne-klistermärken. 

Under dagen spelades David Bowies låt, Life on Mars ett par gånger i hörlurarna men i huvudet nynnade jag TYST på, tro det eller ej, "Jag kör gata upp och gata ner, bensinen står på noll och motorn hackar.. JAG TROR PÅ OSS!"

Men med tanke på att det pratas mycket musik i de bitarna där jag hänger och dagens citat var att Joakim är typ skyldig mig en bil efter jag städade hans ENORMT stökiga skåp, gjorde inköpsrapporten och idag tog med en bit kaka av begränsad upplaga som inte skulle räcka till alla. 

HÖJDEN I TILLVERKNINGSBRANSCHEN ÄR NÄR MAN HAR EN TEJP MED SIN LOGGA PÅ! 
DEEEENI, DET HAR STEMA! 

(det sa jag idag och Joakim som vanligt tittade knepigt på mig, vad gör jag för fel?)

Men för att ge det här inlägget en liten extra yta vill jag lägga till TVÅ länkar; 
Anders band vilket jag diggar; www.myspace.com/thetrevorband
Och Johans myspace för att han är grym på musik (och allt annat typ); www.myspace.com/rinkuofsweden

Den som vill göra mig sällskap imorgon efter avslutningen till ett är en ängel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0