Kommer du ihåg? *

Kommer du ihåg, när vi var små? 
Du sa att alla människor behöver tro.

Kommer du ihåg? 
När sommar'n kom, och alla gröna, sköna knoppar slog ut.
Precis som du, gör nu.

Kommer du ihåg? Det känns som igår.
När du tog min hand och vi fumlade fram genom stan.
När du kysste mig på mina läppar, min hals och min hand.

Jag kommer ihåg, varenda kyss, som den varmaste, charmigaste, underbara du.
Jag vill ha dig här, just nu för att ännu en gång kunna möta dina läppar.
För att hålla din hand och sätta vår kärlek i brand, igen.

Det är sommar nu och allt jag behöver är du.
När solens strålar närmar sig eller himlens tårar faller ner från skyn.
Då vet jag att det inte syns, mina tårar som faller av lycka.

Vi har funnit varann och tillsammans vill jag gå, hand i hand med dig, på livets långa väg.
För jag vet vad jag vill.

Kommer du ihåg? Den där första gången, då våra läppar möttes i en underbar kyss? 
Din blick på mig och min på dig, var full av känslor och jag vet vad jag tänkte, jag vill bara vara din.

Jag tänkte starta ett nytt system, alla rubriker men en "*" är typ dikter som denna, ellerhur bra? =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0