20:55

Nu är klockan snart nio och jag ska sova inför en tidig morgon då jag ska vakna med tuppen vid fem ungefär.
Önska mig lycka till, jag är sjuuuuuuukt trött och det regnar. Men var bor jag? Just det, Borås.

Inte Karlstad faktiskt även om de enligt Johan har mer nederbörd än oss, nu ser ni att jag är trött för jag skulle aldrig tagit upp något såhär konstigt om jag vore pigg och aldrig använt ordet nederbörd eller vivlat på använt's stavning.

Tur att det finns stavningskontroll i googles toolbar, I love it <3

Nu är klockan nio och det regnar massor, imorgon har det gått en hel vecka på praktiken, nu återstår fyra veckor för lilla Bea. Nu ska jag sova, tralalalalalaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0