oooha!

Jag och Siri-darling ska på bio imorgon och se harry potter, det är ju ett måste! Jag lovar att skriva om ni ska se den elelr inte, kom ihåg jag har inte läst böckerna..

Efter det möter vi Linn och drar till Kungälv och har en hejdundrandets natt, wooooohooo! NEj ingen fest utan bara söta flickor som ska sticka varsin halsduk till vintern, helt seriöst, det ska vi! Nej egentligen inte, bara ha mysig tjejkväll. Sedan bär det av hem till ljuva Borås. There's no place like home, den som påminner mig om att köpa Australia nästa gång jag får in pengar kommer jag älska! 

Men nu ska jag ehm... göra något vettigare =) Typ skriva vad jag och Gustav kom på idag! 

Det började med gamla minnen från Turkiet och där skällde en arg tant från Frankrike på mig och min familj (på franska och jag fattade lite mindre än ni just nu tror, alltså inget alls.. knepigt!) Men så kom vi in på att när vi ska till Bryssel så hoppas jag att de pratar engelska där för annars blir det jobbigt, precis som Gustav sa då att i Belgien har man franska som modersmål och då blev jag rädd till jag kom på en logisk slutsats! =)

Nämligen eftersom hela Belgien ligger närmare England än hela Frankrike så borde de prata mer engelska där.. men nu kom Robin och förstörde min teori.. attans! (Han sa att i Frankrike lär man sig inte engelska i skolorna.. åååh smart!)

Byebye applepie, I love you my sweet honey-bunny-bees! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0