*Mitt liv är så bra! <3*

När solen går ner och havets brus blir stilla
Då vet jag att stjärnorna finns där för att ta emot om jag skulle trilla

När skuggan faller på och tron behöver stärkas
Då vet jag att stjärnorna kan hjälpa mig

När kärleken finns här, det mitt liv kretsar om
Då vet jag att den finns här men den kanske ej är evig

Så ta vara på tiden tillsammans med din vän
Så ta vara på tiden du vill minnas tillsammans med vår vän

Men så en dag när orden tar slut och vad man än säger så blir det fel
Jag orkar inte försöka, jag orkar inte mer
Vad jag än säger så blir det fel
Så jag säger något luddigt även när orden inte finns
Snälla rör vid mig igen, se mig i ögonen bara en gång till och visa mig
Visa mig att jag finns till

Jag kan inte få nog, jag vill inte ge upp
Du gör det lilla, du gör allt
Men det bästa utav allt är att du gör DET som gör mig glad
DET som jag behöver, jag kan inte tänka mig en vecka bara sådär
Utan dig, utan att hålla någon kär
Ingen att tänka på när timmen är sen
Ingen som får mitt hjärta att slå fortare av en kram
Dock kan jag inte gnälla
Mitt liv är så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0