Jag har en plan..

en dröm om att förändra världen till det bättre. 

Jag vet precis vad jag vill göra, jag vill plugga klart gymnasiet för att sedan se om jag kan få jobba ett år eller två innan jag åker ut i världen samtidigt på resorna som jag kommer föra dagbok och läsa så jag kan undervisa i Afrika. Jag tänkte resa genom Europa för att hjälpa till, i soppkök, på härbärgen, i kyrkan eller något sådant i olika städer, olika länder. Jag ska göra det i välgörenhets-syfte och sedan åka ner till Afrika och undervisa, hålla föredrag, leka med barnen och hjälpa till att förebygga HIV, AIDS och andra sjukdomar, inte som sjuksköterska utan jag vill informera. Dock vill jag inte göra det själv, så finns det någon vänlig själ som skulle vilja följa med och förändra världen så skulle jag bli emormt lycklig! =) 

Jag har en plan, en dröm om att förändra världen till det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0