Upprörande..

Upprörande saker

Jag är nog sämst på att blogga, haha!

Men jag saknar skolan otroligt mycket, har nu legat hemma sen i tisdags kväll.
Och nu måste jag ta upp en sak till, som redan varit uppe på tapeten här men det ÄR synd om gräddfilen och tillverkarna tänker kanske inte ändra på det.. =( *SAD*

Hmm, och min mobiltelefon suger ***, och då är jag snäll.. nu har den fått flipp igen. Tredje gången gillt och jag ska bli utan telefon IGEN!

Så någon som har tips på en telefon som kan tappas i golvet?



Mitt jullov

har inte varit något speciellt, har hunnit vila upp mig, shoppa och öppna julklappar i mängder. Tänker inte skriva upp allt jag fått för då tror jag ni anser jag är bortskämd. Men jag fick Mamma Mia och två plattänger, haha!

Sen på nyår var Alexander så himla söt och frågade om jag ville följa med på fest så skulle han fixa det mesta åt mig, vilket kan ha varit lite fjäsk.. hmm man vet aldrig med honom förstår ni ^^. Men jag stannade hemma och skrev ihop några nyårslöften och kom fram till;

- Jag ska fira nyår 2009-2010 med Alexander för han så gärna ville det (A).
- Jag ska ta vara på de små stunderna i vardagen så livet blir roligare.
- Jag ska bli bättre på att träna, haha! (Inte smalare bara träna för det är roligt)

Tror ni jag har möjlighet att klara av de tre? =)



HJÄLP TILL 2 APRIL - MIN 17ÅRSDAG

Jag fyller som sagt 17 den 2 april vilket jag bara är lycklig över ^^, men just det veckan (Vecka 14) så är vi i Danmark, Vejle med skolan. Så ingen frukost på sängen buhu!
Men det är inte problemet utan jag ska bjuda mina 4 bästa vänner på middag och sleep-over frågan är hur jag ska göra. Jag är en väldigt miljö och mode-intresserad tjej som brukar ha huvudet i det blå. Är helsvensk så där försvann typ de roliga temana som Maria ska ha, hon är halv-asiat och ska bjuda på indisk kväll. Jag vill också ha något sådant!
Ingen som kan hjälpa mig?


Phil Collins & Diana Ross

Phil Collins - Den bästa artisten genom tiderna, jag bara älskar honom! Allt han gjort är så jag ryser, flera hundra låtar och jag ryser till alla! Texterna är så fina, rösten gör så jag får gåshud.

Två favoriter med honom;
http://www.youtube.com/watch?v=t0TvoCZJAJI - Look through my eyes
http://www.youtube.com/watch?v=7vjyM1OMSxE&feature=related - No way out

Diana Ross - Den bästa kvinnliga artisten genom tiderna, hennes röst är både cool och helt underbar samtidigt. Hon har varit med i The Supremes och var med på Fredspriskonserten 08.

Två favoriter med henne;
http://www.youtube.com/watch?v=Uf4P6rGMxWs - Do you know?
http://www.youtube.com/watch?v=P3oZ69aKMR8 - If we hold on together

Mycket bra <3



Men som sagt, skola imorgon, wiiiiie! =) Och det blir som sagt ett nytt ämne, filosofi! Det får vi se hur det blir, hihi!
I'll be in touch.

XoXo
Beiis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0