Trött i skolan

Ja, hihi igår ville jag bara inte somna men vid halv ett var det dags att sova. Nu är klockan 07:37 och jag har varit vaken sedan 05:45 så jag ville bara säga att jag är förbannat trött idag! JAg ska klara mig ändå för jag fick i mig lite kaffe i morse (och lite pepsi haha).

Har ni någonsin tänkt på schlager-syndromet? När schlagerfestivalen eller melodifestivalen som det heter nu är igårng dör hela Sveriges ute-liv. Det är ofta på lördagkvällarna man brukar gå på bio med sin käraste eller äta middag ute eller gå ut och festa. Och förra året sa alla att;

"Jag ska aldrig mer kolla på den skiten, jag skäms för att vara svensk, har vi så dålig musiksmak i Sverige?"

Och i år sitter fortfarande 3 miljoner framför tvn, nästan var tredje person i Sverige glor på melodifestivalen! Och ändå är det inget bra program och folk gnäller på Petra Mede, artisterna och hela arangemanget! Och vi ska inte se melodifestivalen 2010, men det vet vi att vi kommer göra.. det är så sjukt!

Men jag sitter ändå där klistrad varje lördag, och nej jag ska inte titta på et nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0