På svenska

Till Terese och alla andra som vill läsa ett inlägg på svenska:

Den här veckan har nog varit den bästa någonsin, trots allt negativt som hänt har det vänts till det positiva.
För det första så är det lov och min uppsats är nästan färdig och för det andra så gör du mig så glad.

Så lilla söta jag tänkte skriva ihop något :)

Mycket av det du gör, mycket av det du säger gör mig galen. Jag blir också glad och du får mig att le samtidigt som du får mig att koka. Jag vet inte om jag vill slå dig eller bara pussa dig, men den känslan gör mig glad på något vis.

Haha mer än så kom jag inte på, tror jag glömde min hjärna under sängen hemma hos min mamma. Så nu ska jag bespara er på energi, ville bara säga att jag är ännu en gång gladare än vanligt!



Vi får testa en gång till darlings, vi borde klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0