Mmm, morotsbröd!

Hej allihopa!
 
Jag tänkte börja dagens inlägg med att sänka Loka Skogsbär, jag brukar alltid tycka om loka och ramlösa, i alla möjliga smaker de hittar på, men inte den här.

Och för att jämna ut det här lite så tänkte jag höja morotsbröd!
Så OTROLIGT gott, nu vet ni det! ^^

Egentligen skulle jag kunna hålla på och höja och sänka olika saker varje dag, men nu blir det inte så!

REVULUTION

Som alla vet har jag föjlt gräddfilens kamp mot creme fraichen annars kommer ett gammalt inlägg in här under.
Citat ur tidigare blogginlägg på http://AlltOmBeiis.blogg.se


-"Så nu blir det en funderare.. en kränkning. Ja, varför?

Så varför finns det sjuttielva sorters olika creme fraiche och bara två olika sorters gräddfil?
Jag är besviken, riktigt hemskt besviken på alla mjölkproduktstillverningsföretag! (långt ord haha)
Nja kanske inte på osttillverkarna men de andra... eller vad tycker ni?
Är creme fraichen mycket mer värd än gräddfilen? Varför får bara gräddfilen en halv hylla i affären medans creme fraichen får tre? Så elakt... "


Så idag var jag på MAXI i Borås och så gick jag in på chips-avdelningen och blev så lycklig, det jag såg, det var som i en saga! =D Det fanns ett litet kylskåp med texten ovanför "Glöm inte gräddfilen" och nu fäller jag en tår! Jag är så lycklig!
Men ingen hade tagit något paket gräddfil där i så jag och mamma gjorde det, vara för att vara snälla! =D
Och vet ni vad? Det fanns inte ett spår av creme fraichen där inne! =D <3

GRÄDDFILEN IS BACK IN BUSINESS! =D Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie~!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0