Ännu en morgon i skolan..

Det här börjar bli jobbigt, idag börjar vi 10 och jag är här nu, och har varit det sedan halv 8. Men jag får iaf någonting gjort nu på morgonen. ÄR det någon som har tips på hur man kan förbättra sitt immunförsvar för jag vet inte alls varför jag är sjuk så ofta.. Alla tror det beror på stress men jag upplever inte mig själv som stressad.. Men skit samma! Jag mår bra iaf. =)

"Oh oh oh tjena alena, världen är brutal" ja, jag har fått Uggla på hjärnan igen.. nu hoppas jag att melodifestivalen imorgon får mig på andra tankar.

Alla - Sofia

Baby Goodbye - E.M.D.

Du vinner över mig! - Mikael Rickfors
Här för mig själv - Maja Gullstrand
I Got U - Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox
Så vill stjärnorna - Molly Sandén

The Queen - Velvet

You're Not Alone - BWO

Bidragen har inte kommit ut än på svt.se, jag väntar med mina tankar tills ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0