Ängeln

En docka av glas, ett hjärta av is
Ett svärd av sten, ett berg som ingen ser
Ett sår på en hand och en obeskrivlig känsla
Allt är inte lätt och du borde se mig
Se mig bara för den jag är

Jag vill spara alla minnen
Spara dig och förlåt
Förlåt för allt jag sa som inte tolkades rätt
Du har sedan första dagen fångat mig
Och jag är fortfarande nyfiken på vad som kunde hänt
Om det blev som vi ville

Ett vi som bara finns i vårt sjunde sinne
I de andra sex finns inte du
Mitt hjärta tinade när du kom
Mitt hjärta frös till is när du försvann

Du har gjort mig till den jag är idag och jag ser inte det som hände negativt
Utan att du inte orkade kämpa mer gör mig förkrossad men vi ses i himlen min ängel
Det gör vi, det gör vi. Vi till tidens slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0