Alla Hjärtans Dag

Igår var det Fredag den 13e och det märkte lilla jag av, det som gick positivt var:


  • Jag gjorde så mamma slapp p-bot
  • Gardasil-sprutan gjorde inte så ont som den gjorde sist.
Men det betyder inte att dagen gick bra, jag fick näsblod tre gånger och köpte Otrivin Comp.. men jag kan inte använda den för att jag får näsblod om jag sprutar in något annat än näsolja. Haha jätteintressant, men det är inte roligt!


 Alla Hjärtans Dag

Det är som sagt alla hjärtans dag idag, och nu är jag uppe i 16 "Alla hjärtans-Dagar" som jag varit själv på.. Vilket är typ personligt rekord! Men jag gör som alla andra år, säger "Nästa år.. då" med drömmande blick i mina ögon. Kanske, kanske inte, det får tiden utvisa och så länge jag är lycklig så är det alla hjärtans dag, varje dag. Visst är det en gullig dag, den 14e februari.. Men också en dag som inte ska behövas. Vad har hänt med spontana människor som lite då och då kommer hem med blommor till sin flickvän/pojkvän/man/fru/sambo/trolovade eller vad man nu är! Nu har vi fått en dag fylld av deppressioner för de som är ensamma som vill ha någon att älska, fylld av besvikelse då man inte får något materiellt av sin älskade och det leder nog till många bråk om att man inte är uppskattad.

Men varför inte vara spontan, köpa något till den man älskar/tycker om.. så det blir som en överraskning?
Så skrota denna dagen, det är vad jag tycker iaf! Även ifall jag kanske har någon att fira dagen med så tycker jag den ska skrotas =).

Jag är så förbannat sjuk, jag tror jag ska dö!  Nu blir det troligen film eller något..
PUSS PÅ ER ALLA! <3


Kommentarer
Postat av: siri

bra blogg:)<3

2009-02-14 @ 16:16:13
Postat av: Beiis

Tack gumman! <3

2009-02-14 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0