Shopping snapshots

Här kommer mina resultat av troligen detta årets sista shopping.
Bilderna är lite dåliga för jag tagit dem med min webcam.. men det duger i krig!


Linne från Gina Tricot 49 :- (rea)
Halsband från Snö, julklapp
Tjock tröja från Vero Moda 280:-
Lugg från frisören, gratis.. ofrivillig


Sjal från gina Tricot, gammal
Beige kofta från Rut mfl, värsta fyndet 99:- (orginalpris 599:-)
Linne, se ovan
Nya jeans syns inte men de är blå tvätt från MQ Zoul, 199:-


Tröja från Gina Tricot, 74:-
Halsband från snö, julklapp
Lugg ofrivillig, gratis från frisören

När jag får mer ordning på rummet ska det komma en bild på annat jag fått i julklapp :)
Men nu ska jag kila iväg och packa upp, typiskt mig att bara ta upp datorn, blogga och modella för mamma mfl.
På hennes initiativ såklart!



För övrigt vill jag tacka gårdagens shoppingsällskap, Maria och min låtsasmamma som gjorde mig sällskap igår i omgångar när jag shoppade både i centrala Göteborg och på Frölunda torg, just as I said I would :)

Sedan vill jag tacka alla sötnosar från idag, Siri, the one and only <3 och Linn, världens bästaste Linn.
Och Siris inofficiella pojkvän med vänner. Haha, dagens citat var nog "Jag älskar kramar" och allt annat kul vi sa när vi sprang runt och coolade oss inne på NK där jag köpte två snygga pennor :)

Kärlek på er alla, ni förgyller min vardag och gör den perfekt.

Nu taggar vi nytt år ? Jag ska vara hemma och ha det mysigt med familjen tror jag. Har verkligen ingen lust att sätta min fot utanför dörren på ett bra tag!

Dessutom ska julen snart slängas ut, likaså mina snöflingor och min julmusik här på bloggen. Men jag lovar att de kommer tillbaka lagom till nästa julpyntning.

Ta hand om er! :) <3 (Ni lär nog höra av mig inom kort!)

Kommentarer
Postat av: siri

de va super kul att ses:D älskar dej<3

2009-12-30 @ 14:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0