Mitt år 2009

I år har jag förändrats otroligt mycket. Från att gå från en osäker tjej har jag nu blivit mer självständig och jag vågar gå min egen väg oavsett var vägen delar sig.

Bloggen har dokumenterat gräddfilens revansch och har även dokumenterat mig och hur jag räddade julen.

Jag har varit med i min första kortege. Jag var allergisk mot jordgubbar i somras.  Jag blev allergisk mot hallon och många andra goda bär.

Jag har jobbat på riktigt för första gången och stormtrivdes.

Jag var i Danmark på Bonbonland och Fantasy World, sjukt roligt!

Salle och jag paddlade tillsammans med hela klassen, vi ägde!

Frölunda torg har byggts ut och jag älskar det!

Så mycket har hänt, har något av nytta hänt? Har jag vunnit eller förlorat?

Och för alla som vill ha lite kul info så har jag kysst 6 killar, det är ganska bra faktiskt! ^^
Tror ni jag blir av med min "player"-stämpel nu? Med tanke på att det inte stämmer..
6 killar på ett år betyder en ny kille varannan månad i snitt, ellerhur?



Oavsett så tycker jag ni ska tänka på vad som gjort erat år speciellt.
Gott nytt år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0