Mellandagarna

= rea?? :D

Jag ska shoppa, blev igår 1,8 papp rikare wihuu! :D
Presentkort på MQ, Change, GinaTricot och pengar.
Sen att jag fick massa andra fina kläder och Queens nya samlings-skiva, Moulin Rouge och Australia tillsammans med glas och sånt fint. Jag ska väll hålla uppe traditionen att ta kort på alla julklappar när jag fått de hemma på min säng. Jag har ju en vända om pappa med julklappar också. Jag är medveten att jag är bortskämd. Och jag trivs med det! *ser söt ut*

Det finaste var nog det armbandet jag fick av min mormor och hennes man från Vietnam med riktiga naturliga pärlor. Helt underbart fint!

Lycka?

Lycka till i shoppingen, vi älskar den!
Har ni tur kanske jag skriver en saga om  min shoppingrunda och om hur spännande den var när jag höll på att missa bussen. som jag alltid gör och hur jag stressar.. usch! Det ligger i min natur nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0