When the sun hits your eye

like a big pizza pie, that's amore?

Godmorgon världen, säg vad som står på!

Jag börjar med igår eftermiddag, jag var i knallerian och skulle köpa julklappar! Jag hittade så sjukt söta godisskålar till Alice (4 år) och Tobias (2 år) med matchande glas. Pirattema till honom och prinsesstema till henne. Så sjukt söta! Dock var han som jobbade på "Hem," otrevlig och han pratade i telefon när det fanns kunder i affären, om vilka julklappar han hade tänkt köpa. Snacka om att ha fel person på fel ställe. Han hade kunnat köra lastbil och pratat i telefon där eller något. Usch, bara för det får affären (som annars har ett jättefint inredningssortiment) en stor diss!

Men jag åker förbi ICA CITY i stan på väg upp till skolan igen och köper "Bedtime Stories" till min lillebror Axel (9 år). Jag hoppas verkligen han kommer tycka om den även om det inte finns med svenskt tal utan bara med svensk text. Otherwise I will kick his as! Nej så elak är jag inte men nästan..?

Nu sitter jag i skolan och jag börjar inte förrns om 2½ timme. Lyckat Bea, lyckat!
Dock ska jag skriva psykologin som ska vara inne nästa vecka så fort jag vaknat till. Med tanke på hur jag vaknade idag så ville jag verkligen inte till skolan. Det börjar med att jag försover mig för min klocka inte väckte mig och för att min låtsaspappa inte fattar hur man ska väcka mig en vardag. (Man ska; Öppna dörren, prata med mig och tända lampan i hallen utanför mitt rum. DÅ vaknar jag i tid..) Ovanpå min försovning (heter det så?) så har mamma åkt till Lund och tagit med mitt schampoo. Hon har tagit mitt schampoo. Så jag fick ta en schampoo som inte funkar i mitt hår och nu ser jag ut om en ledsen hund utan någon som helt närhet av vad som kallas volym kvar. 

Jag vill ha nya skor, jag vill ha snygga converse som går upp på ankeln för de låga som jag redan har är för kalla. Jag tror dock converse är kalla på vintern. Jag vill åka till Göteborg nästa helg och köpa de sista julklapparna, är det någon sötnos som vill följa med mig? Det är så sjukt tråkigt att shoppa själv. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna formulera en mening med tråkigt och shopping i. Jag är chockad!

Men i fråga om allt bullshit så har jag tappat bort min klocka igen. INTE okej!

Kärlek på er, ni är bäst! :)

Bilden är från solnedgången i Turkiet när jag var där sommaren 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0