Ännu ett slut

118 timmar och 15 minuter är det kvar i denna stund på 00-talet, på 2009.

Vad har du gjort under dessa snart 10 åren?
Jag har blivit 10 år äldre men inte mycket mer.

Vilka mål är för nästa 10-tal?
Jag ska leva lyckligt och göra vad helst jag känner för!

Hur gammal tänkte du bli?
Så gammal så jag har gjort allt jag vill göra innan jag dör.

Kommer du fortsätta blogga?
Beror helt på om jag känner för det eller inte.

Detta får mig att tänka på att det finns oändligt många sätt att börja någonting på och oändligt många sätt att sluta på. Det finns oändligt många saker som börjar och tar slut utan att vi kan påverka det. Det känns ganska meningslöst men ändå spännande att inte kunna kontrollera något man vill kontrollera.

Det är det som driver mig tror jag. Att hitta en början och se var början övergår till början på et slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0