50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Beccas groda! Massmedia blev massmord på redovisningen ;)
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Började min UF-lektion
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Åt mat tror jag..
4. Vad hände dig 1993?
Jag fyllde ett år gammal! :D
5. Är denna frågan tom?
Eh jaa..?
6. Tre ord varför du sist spydde?
Stressad, illamående, sjuk (?)
7. Vilken färg är din hårborste?
Svart och silver, glam ;)
8. Vad köpte du sist?
Zink-tabletter, nej en dricka :D
9. Vad fick du senast i present?
Hmm.. två hundra kroner när jag hade namnsdag i härromdan! :)
10. Vilken färg är din dörr?
Vit
11. Var förvarar du dina pengar?
Plånboken eller banken.. och lite var stans! :D
12. Hur var vädret igår?
Hmm.. svår fråga. Regnigt I guess?
13. Vart kramades du sist?
På stan! :D
14. Vad ser du fram emot?
Italieeeeeen! (Efter julafton och jullov och nyår)
15. Vad är 15?
En siffra?
16. Vilken skostorlek har du?
40, jag står stadigt!
17. Vill du klippa dig?
Jaa, fast jag vill ha långt hår..
18. Är du över 25?
Nepp!
19. Pratar du mycket?
Mjaa <3
20. Kollar du på O.C.?
Gjorde! *sakna*
21. Har ditt namn ett "x" i det?
neje?
22. Känner du någon som heter Steve?
Nepp :)
23. Hittar du på egna ord?
Nja, mer gamla ord som får beskriva något nytt.
ex. Idag så tränade jag som en get...
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Nja inte direkt.
26. Vad har du för mobil?
Den bästa! Sony Ericsson K610i ;)
27. Vem ringde du sist?
Min låtsaspappa :)
28. Biter du på naglarna?
Ibland.
29. Har du lockigt hår?
Nej, spikrakt! :(
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Hmm.. bra fråga!
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Jag själv tror jag..
32. Hur många gånger har du svurit idag?
Alldeles för många gånger
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Weird.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Nepp :D
35. Ska du jobba imorgon?
Neej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Madden, världens bästa flicka <3
37. Vad borde du göra nu?
Plugga?
38. Har du något smeknamn?
Beiis(uttalas Base), Bea
39. Sover du mycket?
Ibland :)
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Har inte sett någon. SKANDAL!
41. Vad ska du göra på lördag?
Sova och plugga..
42. När var du ute sist?
halv sex idag ungefär.. :)
43. Har du gråtit idag?
Nej :D
44. Är du en glad person?
Oftast!
45. Har du roligt nu?
Nepp
46. Vad äter du helst?
Kyckling :)
47. Vem var du med sist?
Agnes på stan en stund.
48. Vad heter din mamma?
Jeanette
49. Vad är hela ditt namn?
X Y Beatrice Johansson
50. Tycker du om någon just nu?
Inte på det viset ni tror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0