Fredag 14/7 - 09

Okej, igår var den bästa dagen i mitt liv! eller ganska nära i alla fall. Den började tidigt när jag åkte in med mamma till Borås för att låna en bok och sen fara iväg till Göteborg och träffa charmören Nicklas (vilket var supertrevligt) och sen iväg till Lerum vid kvart i fyra. Vi fem tjejer, som är de bästa, ellerhur? skulle göra oss så snygga så alla skulle falla som furor och det gjorde några med men usch vissa saker var ganska läskiga då någon försökte stoppa pengar i Linns bh och när de killar omringade oss menmen, sånt får man väll ta om man är snygg och helt fabulous?

Sen framåt halv tolv dog allt för vi lämnade discot till alla fjortisar som ville ha uppmärksamhet i för små kläder som dansade sjuka danser.. vissa är det synd om.

Men vi hade skoj, och jag somnade inte förrns Natta hade fått sina popcorn och då var klockan två (a)

Like it? Hell yeah! =D

SKOLANN BÖRJAR SNART!!

Kommentarer
Postat av: Siri

haha jag tyckte de va rätt kul när dem börja dansa runt oss xp annars va de bara himla skoj, älskar dej<3<3

2009-08-16 @ 12:32:18
Postat av: Linn

Det var sjukt kul :D tack för i fredags <3

2009-08-17 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0