Nyklippt och strålande?






Orkar inte minska formatet, ni får överleva =)

- Annars har jag gått 7 kilometer till bussen, klippt mig och varit med Madden idag. Skojsigt, ellerhur är ni avundsjuka? Den jag är avundsjuk på är Nicklas för han köpte världens gosigaste tröja idag, jag kommer ju såååå låna den någon gång om jag får.. vilket jag säkert inte kommer få för han läser ju det här.. Men nu när han FAKTISKT nämnts i två inlägg på raken på min blogg och jag lovar, det är inte fjäsk.. JAG LOVAR! Och nu slår jag vad om att han ler *ler tillbaka*

Inte för att verka elak eller något så börjar plugget för mig på torsdag och många andra, haha Siri har redan börjat, Nicklas börjar imorgon och brorsan börjar på måndag. Fast jag var redan inne på skolan idag två gånger och såg att de hade satt upp lappar om hur man kan försöka att inte bli smittad av svininfluensan, what ever? 
Mamma tror ändå jag kommer få det (undrar varför? har det något med otur att göra?) så hon har varit snäll och köpt handsprit till mig och zinktabletter som ska hjälpa kroppen att läka och bygga upp immunförsvaret..
Men det blir nog bra ska vi se!
Och nu kommer det en hemlighet här mitt i sörjan bland andra bokstäver och som några vet så är jag inte speciellt bra på att laga avancerad mat, eller mat över huve taget som några skulle beskiva det som. Men jag kokte mina första ägg idag.. visst jag har ju tittat på när pappa kokat och så men idag var det bara jag och vet ni vad? Äggen blev supergoda!

Men vad är det för merit egentligen; "Jag kan koka och steka ägg. Jag kan tvätta och städa. Jag kan värma mat i micron. Jag kan koka pasta ibland utan att glömma saltet. Ja just det, jag kan steka ägg men ibland glömmer jag saltet. Jag kan göra sallad och duka. Jag kan räkna, skriva och prata. Jag kan massor, ellerhur? Men bäst av allt är att jag inte tar en timme framför spegeln och tycker om pussar!"

Och bara för jag har blekt håret yttligare betyder inte det att jag blivit mer blond, eller det kanske det gör, hoppsan!

Oj, vilket långt inlägg det blev men det gör väll inget, nu innan skolan ska man väll vänja sig vid långa texter, lär ju bli fler!

Kommentera gärna men eh.. jag vet redan att håret är kort!
Jag längtar till på lördag, allt ska bli bäst då! *ler*


Kommentarer
Postat av: Madden

Du blev så snygg tjejen <3

2009-08-18 @ 19:13:14
URL: http://ekeroth.wordpress.com
Postat av: Anonym

Taack sweetheart! <3

2009-08-18 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0