Jag älskar runda plåster <3

Jag vet faktiskt inte vad som hänt med min blogg, varför mina gamla bilder inte kan visas..
Men igår var jag och familjen ute på ännu ett äventyr, dock inte lika skoj som det förra men Skara sommarland duger och Bonbon-land äger! Jag längtar till allt kommer på plats i min vardag, så inte alla ovälkommna tankar dyker upp för ofta..

Nu är det äntligen fint väder, stackars alla som har börjat jobba.. Fick fyra-fem veckor i spöregn! It's quite ironic.
Men nu äre bara en vecka kvar till Rix Fm festivalen wiihu! Hoppas att det blir vi fem som vanligt? Sen ska Madden med hade jag tänkt! Myspys!

Jag har varit med om värre problem än planeringsproblem, jag klarar mig! (ekonomiska problem och to-die-for-kläder är värre)

Dessutom behöver jag börja träna.. Friskis har ju inte allt för dyra kort..

Jag skulle behöva börja träna för att;
- Jag har astma, bra att träna upp det
- Jag har dålig kondition, faktiskt!
- Jag skulle behöva släppa tankarna om skolan ibland
- Och har vi sovmorgon är det toppen att träna istället för att eh blogga sch!! ^^
- Få bättre självförtroende.. det skulle aldrig skada!
- Hinna umgås extra med mina sweethearts!
Det vill säga må bättre!

Så jag bör ge det en chans, det finns inget negativt alls!

Jag ska göra yttligare en lista om vad som är bra med runda plåster! hahaha

Jag önskar mig fler runda plåster för att;
- Alla sår är inte avlånga?
- De gör inte lika ont att ta bort
- Det är svårt att bestämma sig på vilken sida man ska börja pilla upp dom!
- De är SJUUUKT mycket sötare än vanliga tråkiga plåster
- De tar mindre plats i plånboken (JA, JAG HAR PLÅSTER I PLÅNBOKEN!)
- De syns inte lika mycket på kort (varför skulle man ta kort när man har plåster, fråga min mamma!)
- De är bra när man vill dölja små sår, haha eller inte pilla upp dom
- De är lättare att sätta på typ ett finger? Man slipper ju vira flera varv och få sidorna att klistra ihop sig..
- De sitter fast lika mycket på varje sida..
- De bara är söta ?!

Fan, jag fyller inte år på länge =(

Bara för att bevisa att avlånga plåster är dumma på kort;

Ja ni ser det gott och väl och då ska det vara hudfärgat..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med träningen? :)

2010-02-10 @ 21:21:19
Postat av: Beiis

Åt helvete =) haha

2010-02-11 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0