SKOLA IGEN!! =D

Nu äntligen sitter jag i skolans workshop igen och jag kan inte säga att jag saknat det.. två veckor borta från skolan och feber har jag, wiiihu allt är som vanligt! Nu vill jag bara en sak till, hoppas det händer idag!

Ikväll ska jag på lämp-kurs eller vad det kallas för jag ska bli privatist, great!
Och imorgon är jag ledig, ellerhur skönt? Men jag ska till skolan, plugga och vid ~1 slutar Anna så då ska jag och Anna troligen träffa Madden och sola på nya solstället, det blir spännande!

Jag är så glad idag, det är skola igen och jag har favorit-tröjan från d-mark på mig, haha! Förresten i Danmark var det härligt, jag fyllde ju år när vi var i Köpenhamn och de muntliga presentationerna i Vejle gick superbra tycker jag. Det var så lätt att prata till femtio-sextio personer istället för bara klassen på 21. Helt knäppt men det var roligare att ha uppmärksamheten i det här fallet! Dessutom hade jag och min grupp om ätstörningar vilket är ett av mina personliga ofrivilliga intressen.. Sen får väll andra säga att det inte gick bra men jag tycker verkigen det gjorde det!

I födelsedagspresent fick jag en kokbok, en chokladask och en massa pengar som har gått till förra torsdagens shopping då jag köpte en söt jacka på hm (bild kommer) och converse som jag fick skoskav av.. men på torsdag har troligen fighten mot mina skoskav blivit nollad. HÄRLIGT MED VATTENBLÅSOR! Men jag är bäst på att hantera det, tro mig =)

Så på lovet har hela min släkt varit på besök, pappa i helgen med min låtsasmammas släkt, morfar tidigt i veckan, morbror med familj på fredagen (oooh söta måns!) och på lördagen kom min mormor och hennes man så det har varit fullt ös.. Det är ju tur att jag fått två dagars ledighet och imorgon, jag är iaf utvilad och det känns som jag har fått hur mycket energi som helst och är redo för två veckor i skolan, sen är det Kortege sista april, KOM GÄRNA! Den veckan har vi bara halva dagar, så grymt härligt!


Nu har Erik övertalat mig om att beställa en bok på 400+ sidor, men den verkar bra så det får väll bli en sommarlovsbok, om jag inte får jobb, eller?

 Just nu sitter jag i skolan, är ledig men fixar Linns bloggdesign och ska sola och fika med Anna och Madden senare, jag är helt knäpp men jag vet att ni tycker om mig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0